שינקין- תל-אביבתל אביב - הצפון הישןצפון - ראש פינהסינרמה - יד אליהודרום - אשקלון

השיעורים שלנו

MOMMY'S

מהם שיעורי Mommy's?

שיעורי Mommy's מציעים הזדמנות נהדרת לצאת מהבית, יחד עם התינוק שלך, ולהגיע להתאמן אצלנו בפילאטיס סטודיו. שיעורי Mommy's כוללים אימוני פילאטיס מזרן ומכשירים, Barre ואימוני Cardio ייעודיים במיוחד עבור אמהות טריות. בנוסף, מדי חודש יפורסמו תאריכים ושעות של סדנאות והרצאות עם תכנים עבורכן.

למי מיועדים השיעורים?

נשים לאחר לידה וגינלית או לאחר ניתוח קיסרי, שמעוניינות לנצל את השעות עם הבייבי להזיז את הגוף, לפגוש אמהות נוספות ולהעשיר את הזמן המשותף שלהם עם התינוק.

באילו גילאים התינוקות שמגיעים לסטודיו?

מגיל לידה ועד שלב הליכה.

מתי אפשר להתחיל?

ממועד הלידה יש להמתין תקופת משכב לידה של שישה עד שמונה שבועות, כאשר בסיומה יש לקבל אישור רופא/ת נשים שניתן לחזור לפעילות. לאחר תקופה זו, אם תרגישי מוכנה, ניתן לחזור בצורה הדרגתית ומבוקרת לפעילות גופנית.

מדוע מומלץ להתאמן לאחר לידה?

תהליך ההיריון והלידה מביא איתו משמעויות חדשות לחיינו ברמה הנפשית וגם ברמה הגופנית. החל משינויים רבים שחלים בשרירי הבטן הפנימיים ושרירי ריצפת האגן, ועד לשינויים הורמונליים, השפעות מהנקה וחוסר בשינה.

אימון נכון ומבוקר לאחר לידה יכול לסייע בשיקום הגוף וחיזוק שרירי הבטן העמוקים ושרירי ריצפת האגן, המהווים את המערכת התומכת של הגוף. כמו כן במסגרת שיעורי Mommy's העבודה תתמקד בחיזוק האזורים בגוף כגון חגורת הכתפיים והגב התחתון, אשר יסייעו ליציבה טובה של הגוף בעת החזקה וטיפול של הבייבי החדש.

שיעורי Mommy's יגרמו לך לצאת מהבית ולקחת הפסקה קטנה מהיום. המפגש עם אמהות נוספות הוא היזדמנות מעולה לשיתוף חוויות, דאגות ואתגרים עם אותן נשים שיבינו אותך הכי טוב. זמן האימון הוא הזמן שלך, והוא בשבילך. הוא מסייע בהפחתת לחצים ובהעלאת רמת האנרגיה, וכך גם התינוק שלך מרוויח אמא רגועה ורעננה. לא סתם אומרים, אמא טובה היא אמא ש(מתאמנת) וטוב לה ;)

למה לצפות?

חשוב לזכור שתהליך החזרה לשיגרה הוא אינדיבידואלי ומשתנה מאישה לאישה (כשם שכל חווית ההיריון והלידה אינם דומים). יחד עם זאת, יש לצפות לתהליך הדרגתי ומתון ולנסות להימנע מציפיות שהיו נכונות לגוף שקדם להיריון. השבועות הראשונים יהוו עבורך היכרות חדשה עם הגוף שלך, ויהיה עלייך להיות קשובה ליכולותיו ולצרכיו החדשים.

לאט לאט, ככל שנתמיד ונקיים שגרת אימונים נכונה ובריאה, הגוף יחלים, יתחזק ויחד איתם גם תצמח תחושת הביטחון והסיפוק.

למה אימוני Mommy's דווקא בפילאטיס סטודיו?

כי אנחנו רוצות ליצור בית אינטימי ונעים עבורכן.

כי הסטודיו הקטן שלנו דוגל במקצועיות ודיוק.

כי המדריכות שלנו מוסמכות לעבוד עם נשים לאחר לידה (חלקן אמהות בעצמן!)

שאלות נפוצות: 

האם יש מקום להשאיר את העגלה?

כן

האם יש צורך להביא מנשא לשיעורים עצמם?

לא

אם התינוק שלי ער?

בשיעורים שישנה בייביסיטר ביא כבר תדאג להעסיק את לקטנטנים. בשיעורים בהם הבייביז איתנו, נמצא את הדרך הכיפית וההרמוניצ ביותר לשלב אותם באימון. 

ואם הוא ישן?

כל המרבה הרי זה משובח :)

האם התינוקות נמצאים באותו חלל איתנו?

במהלך השיעור התינוקות יהיו באותו חדר איתנו או בחדר הצמוד, תמיד בקשר עין איתנו.

השיעורים השונים שאנחנו מציעות:                                                                                                                                                                                                                         

Mommy's Pilates - אימוני פילאטיס לאמהות הטריות נועדו להחזיר את המודעות והשליטה בגופן לאחר השינויים הרבים שחלו בעקבות תקופת ההריון והלידה. האימונים משלבים עבודה על שרירי הליבה והמערכת התומכת, תוך מתן דגש על ההתמודדויות החדשות שעומדות בפני המתאמנות.  פילאטיס מכשירים - השיעור יתקיים עם בייביסיטר/ פילאטיס מזרן - השיעור יתקיים יחד עם התינוקות. 

Mommy's Cardio Pilates - אימון אנרגטי וקצבי שכולו מוקדש לאמהות הטריות. 
בזמן שהבייביז מבלים עם הבייביסיטר של הסטודיו, נפעיל את כל קבוצות השרירים, נעלה את הדופק, נחזק ונחטב את הגוף.
Mommy's on the Barre - שיעורי מאמיז על הבר מאפשרים לאמהות הטריות להגיע יחד עם הבייבי שלהן לאימון בר דינמי, אנרגטי וכיפי.
האימונים מפגישים את עולם הריקוד עם עולם הפילאטיס תוך שילוב של מוזיקה מקפיצה ואימון דינמי.  הבייביז יכולים לבלות עם הבייביסיטר או להיות במנשא.

שיעורי Mommy's יתקיימו בסטודיו שלנו ברחוב ברנדייס 2, ת"א.  ובסטודיו הצפוני בראש- פינה. לפרטים נוספים/מערכת שעות/צור קשר...

פילאטיס סטודיו תל-אביב 052-8676046

פילאטיס סטודיו צפון  058-7676046